Koleksi Gambar

Wednesday, February 17, 2016

Roller Coaster

Raj: ct, Rabu depan keluar kereta . So bu buat kerja slowly.

Cis , hari Sabtu baru ni dan Isnin ia - ia suruh aku push hari Jumaat. Kalau tak katanya terpaksa cari tempat lain. Eloklah aku dah arrange dengan laki aku ambil kereta dekat Klang. Kalau aku tau aku suruh Steven guna je hantar.

Raj: ct. Macamana kereta. Dokumen sudah siap. Hari rabu ni nak collect kereta. Semua mesti jadi. Kalau tak saya susah.

Raj: u taulah kan my auntie beli cash. She is very fassy.

Aku stress tapi aku layan je angin budak kecik ni. Umur kecik badan besar

Aku: u dont worry la . Kasi i buat kerj senang-senang today. Then i update to you supaya u boleh tidur malam.

Hari ini aku pick up tekan gear untuk inspection dan register. Nasib pula puspakom tak online. Lagilah kecut jantung aku. Tapi aku tenang. Jangan bagitau customer sebab dia panic lagi panic.

Aku telefon office suruh follow up puspakom, aku call Alif budak runner Pian dan aku kononnya call pak abu sebab nak minta tolong kawan dia. Rupanya kawan dia tu bekas kerja Puspakom. Payah. Dalam pada tu aku berdoa pada Allah Taala sepenuh harap supaya lembutkan dan gerakkan hati orang Puspakom supaya celik kes aku ni.

Aku follow Alif, Alif pula suruh aku follow up Pian. Alhamdulillah macam kuat sikit dengar nama Pian.

Petang ni aku kamceng dengan Jessie sebab share masalah Puspakom.

Syukur berjaya juga aku akhirnya register petang ni.

Esok aku harap Raj cepat-cepat pergi dengan kereta bari Triton VGT Adventure Merah Pakcik dan Mak Ciknya sekali dengan masalah yang dia bagi kat aku.

No comments:

Post a Comment