Koleksi Gambar

Friday, March 30, 2012

nnnn

lelaki itu sungguh2 menawan hati saya. manakan tidak, dia komited, caring dan berwibawa. sering saya membayangkan bertuahnya saya andai mendapat tempat dihatinya. jika diukur rupa, saya tiada apa komen melainkan mensyukuri jika dia menjadi milik saya. sering saya membayangkan betapa saya melalui hari2 yang penuh warna-warni dengannya. berkhidmat sehabis baik menjadi jurulayan baginya. akhirnya saya memiliki dia. dia bagaimana sebenarnya. mimpi indah atau mimpi ngeri yang saya lalui? adakah indah sebagaimana cerita novela. sebenarnya dia melayani saya baik sangat. dia memenuhi impian saya sebagaimana saya menonton siri hindustan dahulu. kawan berbual, bersenda gurau dan bermesra. SABAN HARI KAMI MELAYARI HARI-HARI DENGAN PENUH KASIH SAYANG. CINTA TIDAK BERKURANG. ADA SENDA GURAU, USIK2 YANG LOYA BURUK, ADA PULA SHARE SAD STORY. TAPI... ADA JUGA PERKARA YG TIDAK BOLEH DISHARE CONTOHNYA MASALAH SAYA YG AKAN MENGGANGGU TUMPUANNYA KERAN TERAMAT BIMBANGKAN SAYA. MAHU TIDAK MAHU SAYA AKAN CUBA SELESAIKAN SENDIRI TANPA CAMPURTANGAN DIA. CUMA SAYA TAKUT...JGN2 ALLAH BERI DIA SEBAGAI UJIAN BAHAWA ADAKAH SAYA AKAN LEKA DAN MELUPAKANNYA ATAU SAYA TERUS MENSYUKURINYA.

No comments:

Post a Comment