Koleksi Gambar

Tuesday, October 22, 2013

Assam

Ini kisah saya yang baru pregnant 7 minggu. Tekak pagi lagi dah rasa tak sedap, macam nak pitam pun ada juga. Tapi bila dah kena nasi lemak dah air teh o suam baru hilang loya. Lepas makan saya kunyah assam yang saya spare sembunyi sembunyi daripada suami. Suami saya tak bagi makan assam sebab takut effect pada kandungan. Tapi bila buat research melalui internet bahawa makanan masam tidak membahayakan janin , saya lebih confidence makan dan minum masam masam.
Kepada encik suami, sorrylah, loya dan tak sedap sangat rasa di tekak ni.
First saya habiskan anggur cicah garam yang suami larang semalam. Kemudian saya habiskan air assam jawa yang saya beli kat cs. Malam saya kunyah jambu bila suami dah tidur. Hari yang sebelum sebelum ni saya makan assam mangga kat umah kak ngah. Semuanya menyelerakan. Sebenarnya taklah masam sangat.
Air yougart pon dah berapa selesai juga sebelum ni.
Hari ni masak kari letak buah tomato banyak-banyak.
Alhamdulillah. Terima kasih ya Allah.

No comments:

Post a Comment