Koleksi Gambar

Monday, October 7, 2013

Bacaan darah mengandung

Bacaan darah saya 132. Ada sorang india yang sama hari buat egg pick up dan egg transfer dengan saya bacaan darahnya  70 sahaja. Gejala yang dia alami ialah turun darah pada hari ke4 ET (egg transfer). Kemudian sewaktu ujian darah katanya asyik sakit kepala sahaja.

Kak Anim, nurse yang handle saya kata berkemungkinan kembar, tapi saya tak pasti siapa yang mengandung kembar.

16 Oktober ini saya ada temujanji, mungkin doktor nak scan.

Kalau ikutkan ini kronologi
4 Sept 2013.            malam......      period
5 Sept 2013.            Jumpa doktor Agilan di PPUM start cucuk di perut
17 Sept 2013.          pick up telor , 5 kanan dan 3 kiri. Suami kena bagi sperm
19 Sept 2013.          ET 2 biji sahaja dengan 4 sel yang berkembang
1 Oktober 2013.      positif mengandung , bacaan darah 132
16 oktober 2013.    Follow up.

No comments:

Post a Comment