Koleksi Gambar

Monday, September 2, 2013

Fokus pekerjaan konsultan unit amanah.

Saya akan cuba fokus untuk menjenamakan diri saya dalam pelaburan unit amanah. Lesen FIMM yang saya bawa merupakan lesen besar yang membolehkan saya mempromosikan pelaburan unit amanah.
Keputusan saya muktamad walaupun sudah diberi tempoh bertenang oleh bos Proton Edar Chan Sow Lin. Sukar saya mengadaptasikan diri saya 10 tahun kebelakang. Boleh sebenarnya. Tetapi ada perkara yang rasanya sukar saya kawal dan terpaksa saya amalkan didalam pekerjaan saya sehari-hari seperti berjabat salam dengan bukan mahram, terpaksa meninggalkan rumah awal pagi sedangkan suami saya masih dirumah, mengharungi jem yang teruk.... uhh, jika alasan, pastilah yang negetif sahaja.
Yang pentingnya saya tak boleh nak paksa jiwa saya, dan satu lagi saya tidak mahu mengingati atau menghadapi kesilapan dahulu lagi....

Yang benar
OTak seminit.

No comments:

Post a Comment