Koleksi Gambar

Wednesday, September 18, 2013

Ivf-egg transfer

Sekarang saya berada di Klinik Reproduktif PPUM untuk proses ivf seterusnya iaitu egg transfer. Tak sabar nak tunggu penjelasan doktor berapa banyak sel yang berkembang hasil persenyawaan luar. Harap-harap percent tinggi lah. Apapun itu semua dengan izin Allah Taala . SIapalah kita manusia untuk melawan kehendaknya. Hanya Allah lebih tahu masa terbaik untuk memberi rezeki berupa zuriat.

Dato Nasri (suami saya), telah melakukan apa yang terbaik. Berkorban selagi termampu masa dan wang ringgit.

Saya juga telah lama mengambil keputusan berehat daripada kerja- kerja yang membuatkan saya stress. Dulu saya telah lalui stress yang hebat kerana kerjaya saya berkaitan target, perangai manusia, jalan raya dan karenah persekitaran yang memaksa saya berlagak kuat. Tetapi memang pun dahulu saya merasai saya kuat kerana apa yang saya mahu saya akan kejar. Suami saya pun terhad dalam menetukan hala tuju saya.

Melalut pula. Doa dan restu saya pohon dari suami dan bonda tersayang.

Amin

No comments:

Post a Comment