Koleksi Gambar

Sunday, February 16, 2014

Fokus.

Esok saya ada interview di Perodua Cheras. Mitsubishi under Eon di Ulu Klang yang saya minta pun masih dalam proses. Gayanya macam dapat. Dalam masa yang sama saya fokus untuk terlibat dengan takaful Great Eastern secara serius. Pekerjayaan dalam bidang permotoran ini hanyalah sebagai kesinambungan untuk memanfaatkan ilmu dan kemahiran saya sebelum ini. Saya juga mahu membiasakan diri untuk berinteraksi dengan orang ramai supaya keberanian saya datang semula.

Bukanlah saya tamak. Saya mahu meletakkan sasaran pendapatan saya menjejak kepada 20k sebulan. Sasaran pertama adalah 5k dahulu. Mengapa? Saya banyak hutang nak diselesaikan, hutang kad kredit yang boleh membuatkan nama saya diblack listkan , nak cover balik masa yang saya buang dari 2009 hingga tahun 2013, nak berjasa pada ibu bapa, nak bersedekah, nak tolong orang dan nak bikin kereta balik.

Sekarang ni semak kepala nak pergi ke Perodua atau Mitsubishi . Kalau dapat dua2 , saya kena pilih antara dua mana yang terbaik. Sure sure saya tak boleh patah balik. Bagusnya kerja kereta ini masa lebih fleksibel dan pandailah nanti saya bahagikan masa. INSYAALLAH.

No comments:

Post a Comment