Koleksi Gambar

Sunday, February 16, 2014

Positif minda untuk mencapai kejayaan

Dah puas saya memerap tunggu duit jatuh dari langit  tapi tak turun turun juga. Berangan income 4k ke atas. Terlalu memilih nak buat apa nak buat apa. Bergantung sebagai konsultan unit amanah tetapi tak berjalan jalan juga. Di samping itu melayan perasaan sedih dan dendam kerana dikhianati saudara tak sedarah .  Oh zalimnya saya membuanb waktu.

Selepas ini saya nekad bergerak dan meneruskan langkah untuk fokus mencipta kejayaan dari segi kewangan dan kerjaya. Nak mengharap orang memberi semangat hatta teman sendiri, kirim salam sahaja. Buat semangat saya down dan hilang keyakinan diri.

Kali ini saya cuma mahu buktikan saya tak mati dengan caci maki, saya tak berundur walaupun dikata hangat hangat tahi ayam. Alang alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan.

Dan lagi satu alang alang saya duduk kat kuala lumpur ni, saya nekad untuk conker setiap jalan, kawansan, everybody dan company..... everything.

No comments:

Post a Comment