Koleksi Gambar

Friday, December 20, 2013

Batu meriyan

Semalam gugur secara rasmi, hari ini ikut spekulasi mak , saya sakit batu meriyan pula. Puncanya saya basuh kereta awal pagi, lepas tu saya drive bawa mak sekali ke Ppum. Cek dengan doktor, scan, rahim didapati kosong dan tak perlu buat dnc. Ikut nasihat doktor, bulan 4 ni proceed ivf balik. Kalau nak mengandung cara normal agak sukar sedikit sebab mungkin fungsi peranakan kurang peka kerana saya sudah 2 kali menjalani rawatan laporoskopic iaitu operation buang atau sedut cyst melalui tebukan kiri dan kanan rahim.
Saya pakai kasut tinggi, kemudian panjat tangga pula 2 tingkat. Balik saya singgah Agrobank Cheras. Kemudian bank in duit orang. Kemudian naik tingkat 2 rumah suria dengan  kasut tinggi 2 inci.  Di rumah suria mawaddah naik atas saya. Ada terasa tekan rahim sikit.
Balik rumah saya bergegas nak masak tapi terbantut sebab saya sakit bahagian faraj. Terasa sesuatu menyucuk keluar bila berdiri dan menyucuk kedalam bila berbaring.
Mak cakap saya buat kerja sampai tak pantang.
Lalu jadi satu kerja suami saya nak risau dan jaga saya pula.
Satu lagi... saya bru dapat info bahawa batu meriyan tu macam tombong juga. Huhuuu.
6 disember 13

No comments:

Post a Comment