Koleksi Gambar

Wednesday, July 27, 2011

Cubalah Sayang Barang Sikit..





Tragedi ini berlaku berulang kali kepada kereta wira suami saya. Yang kesalnya saya yang menjadi puncanya.

Saya bukanlah seorang yang gopoh ketika memandu. Tetapi mata saya mungkin tidak cekap menangkap atau mengagak, maka tanpa diduga besi kipas part bonet depan kereta yang tidak digunakan mencengkam kuat pada skirting dan bumper sporty kesayangan suami saya.

Mulanya saya tidak perasan tetapi merasa ada yang lain lalu saya turun dari kereta dan menjengok kehadapan.

Saya sungguh marah kejadian yang boleh dielakkan berlaku dalam pada saya terlalu menjaga barangan kesayangan suami saya.

Ketika memberitahu suami dia diam sahaja. Dalam tempoh saya bertenang saya mendapat mesej ' cubalah sayang barang sikit'.

Mmmm, kecil hati sikit hati saya ni. Tapi memikirkan parut-parut yang ada saya akhirnya akur.

Petangnya ketika membeli barang-barang dapur dikedai Pak Haji Bandar Tun Hussein Onn tiba-tiba pula kaki saya tergelincir kelongkang kecil dek kasut tumit tinggi saya yang ayu saya pakai. Emmm, nasib betul lah hari ni.

No comments:

Post a Comment